loading...
بچیل ترانس
سروش بازدید : 45 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

خبر: فوری فوری!!!!
شیطان : می خواهم بازنشسته شوم!
مصاحبه اختصاصی با شیطان:
خودتون رو معرفی کنید:
من شیطان هستم برترین آفریده شده بر روی زمین (نامرد با بنام خدا شروع نکرد اسرار کرد ما هم شروع نکنیم که مصاحبه خراب نشه)
نظرتون در مورد آدم و حوا چیه؟؟؟
اولین تجربه کاری من اون ها رو خیلی دوست دارم. (نامرد دلم داره)
به نظر شما فرستادن آدم و حوا و شروع زندگی روی زمین کار درستی بود؟
بله,به نظر من روز اول هم جای این ها در بهشت نبود (امان از دست حسادت)
خوب بگذریم از قدیم بریم در مورد زمان حال ، وضعیت کار و بار چطوره؟؟
تو ایران اوضاع کار و بار توپه اون ور هم دیگه نیازی به من نیست چون بعد این همه قرن نیازی دیگه به من نیست ولی در کل از ایران و پشت پرده این پولدار هاش خیلی خوشم میاد.البته ناگفته نماند من خیلی تلاش کردم که تاجار های

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 1,132